Problem
- Uređaj se ne može registrovati
Odnosi se na
- Uređaji sa funkcijom povezivanja
Rešenje
- Proverite da li je vaša WiFi mrežna veza ažurirana i šifrirana
Sledite ova uputstva:
1. Na popisu dostupnih mreža na vašem mobilnom uređaju pronađite Wi-Fi vezu.
- Ako vidite ikonu katanca pored naziva vaše Wi-Fi mreže, znači da koristite neki oblik šifriranja. Ako ne, pređite na korak 2.
- Proverite postavke konfiguracije Wi-Fi mreže za vrstu šifriranja koja se koristi.
- Odaberite WPA2, ako je dostupan, i nastavite na korak 3. Ako WPA2 nije dostupan, pređite na korak 2.
2. Proverite da vaš usmerivač podržava WPA2 kao obrazac za šifriranje. Ako je podržano, pređite na korak 3.
Ako to ne podržava, možda ćete trebati nadograditi svoj ruter.
3. Idite na postavke mrežne konfiguracije da biste postavili naziv i lozinku za WiFi mrežu.
- Možda ćete trebati ponovo pokrenuti usmerivač da biste dovršili postupak.
- Odaberite novu WiFi mrežnu vezu na svakom uređaju i unesite lozinku.
Uzrok
- WiFi mrežna veza možda nije šifrirana ILI sama enkripcija možda nije zastarela. Ažurirana i šifrirana mrežna veza preduslov je za pokretanje aplikacije.