Problem:
- Na ekranu se prikazuje alarm
- Na ekranu trepće crveno svetlo
- Simbol trougla trepće na ekranu
- Uređaj se oglašava zvučnim signalom
- Nepravilno hlađenje, nedovoljno hlađenje, temperatura je previsoka
Odnosi se na:
- Frižider
- Frižider / zamrzivač
Rešenje:
1. Isključite alarm u nuždi pritiskom bilo kojeg dugmeta
2. Pričekajte cca. 12 sati da aparat dosegne tačnu temperaturu ako ste ga upravo postavili
3. Ako ste upravo spremili veliku količinu namirnica u aparat, alarm će prestati zvoniti kad se ponovno postigne normalna temperatura.
4. Proverite da li je ventilator u uređaju uključen i radi. (ako vaš uređaj ima ventilator)
Možete proveriti rad ventilatora zatvaranjem vrata na trenutak i ponovnim otvaranjem.
Čim otvorite vrata, moći ćete čuti da li radi ventilator i da li se prerano se zaustavlja.
5. Pazite da aparat bude ravno na površini
Namestite noge na dnu uređaja i pomoću libele proverite da li je u ravni.
6. Proverite da li je aparat pravilno instaliran i pričvršćen tako da se vrata mogu čvrsto zatvoriti (ugradni uređaji)
7. Proverite da li je guma vrata čista i neoštećena
8. Pazite da su vrata pravilno zatvorena i izbegavajte da ih duže ostavljate otvorenim
9. Proverite jesu li šarke na vratima sigurne i neoštećene.
Zamenite sve oštećene delove šarke.
10. Proverite da li se aparat pravilno hladi
- Izmerite temperaturu termometrom uronjenim u čašu vode koja se nalazi u frižideru.
- Ako je temperatura u frižideru između +4 i +5 ° C, frižider radi ispravno.
- Temperatura u sredini hrane je važnija od temperature unutar frižidera, jer temperatura vazduha varira tokom svakog ciklusa hlađenja (između pokretanja i zaustavljanja kompresora frižidera).
- Imajte na umu da vrednosti izmerene termometrima nižeg kvaliteta mogu odstupati za ± 1-2 ° C ili više.
- Podesite temperaturu okretanjem kontrole temperature ili pomoću kontrolne ploče.
11. Proverite da li je uređaj instaliran s odgovarajućom ventilacijom.
Uslovi za ventilaciju mogu se naći u korisničkom priručniku ili u vodiču za instalaciju.
12. Proverite da li je zaštitna ambalaža uklonjena s vrata (ugrađeni uređaji)
13. Proverite da li je temperatura okoline previsoka ili preniska u odnosu na klimatski razred naveden na natpisnoj pločici
14. Odmrznite uređaj i ponovo ga uključite
15. Obratite se ovlašćenom servisnom centru
- Ukoliko vam gore navedeni saveti ne pomažu, kontaktirajte neki od naših ovlašćenih servisa kako bi rešili problem
- Na stranici https://www.electrolux.rs/support/pronaite-servisnog-partnera/ možete pronaći kontakt informacije svih naših ovlašćenih servisa