Problem:
- SenseBoil® funkcija ne radi
- Ne mogu aktivirati funkciju SenseBoil®
- Kako mogu koristiti SenseBoil® funkciju?
Odnosi se na:
- indukcijske ploče za kuvanje s funkcijom SenseBoil®
Rešenje:
1. Odaberite zonu za kuvanje u roku od 5 sekundi od aktiviranja funkcije SenseBoil®.
Pogledajte potpuni opis u našem korisničkom priručniku koji ste dobili s vašim uređajem.
2. Dovršite sve što ste skuvali, a zatim odaberite slobodnu zonu za kuvanje bez ostatka toplote.
Ako se sve zone za kuvanje već koriste ili ako u nekima postoji zaostala toplota, ploča za kuvanje će ispisati kratak zvučni signal, a SenseBoil® indikatori funkcije će bleskati i funkcija se neće aktivirati.
3. Proverite jeste li koristili pravu količinu vode i / ili krompira i pravu vrstu krompira za funkciju.
- Pazite da ukupna težina vode i krompira ne prelazi 5 kg.
- Koristite samo hladnu vodu sa česme i celi, neočišćeni krompir srednje veličine.
- Pogledajte potpuni opis u korisničkom vodiču ili
- Kratka uputstva isporučena sa vašim uređajem.
4. Proverite i promenite postavku ograničenja snage na ploči.
Pogledajte potpuni opis u našem korisničkom priručniku koji ste dobili s vašim uređajem.
Pažnja: proverite da li odabrani napon odgovara osiguraču kućne instalacije.
5. Proverite je li lonac prikladan za funkciju SenseBoil® nadgledanjem prvog kuvanja.
- Funkcija najbolje funkcioniše za zagrevanje vode do ključanja i pripremu krompira.
- Pogledajte potpuni opis u našem korisničkom priručniku koji ste dobili s vašim uređajem.
- Funkcija ne radi s livenim gvožđem i klizavim kuhinjskim priborom, npr. Onim s keramičkim premazom
- Za najbolje rezultate prilikom zagrevanja krompira do ključanja, preporučuje se posuđe od emajliranog čelika.
- Različite posude postižu različite rezultate.
- Proverite različite vrste i veličine šerpi u odabranoj zoni ili proverite lonac u drugoj zoni.
6. Proverite dali je površina ploče suva.
Koristite samo posude sa suvim i čistim dnom.
7. Izbegavajte stvaranje spoljnih vibracija (npr. Uzrokovano korištenjem miksera ili stavljanjem mobilnog telefona pored uređaja) dok se funkcija obavlja .
8. Obratite se ovlašćenom servisnom centru.
Ako sledeći saveti ne reše problem, preporučujemo vam da potražite pomoć ovlašćenog davatelja usluga.