Problem
- Апликација приказује поруку „ Није могуће довршити ажурирање “
Odnosi se na
- Повезане пећнице
Rešenje
Ако се у апликацији прикаже порука „ Није могуће довршити ажурирање “, препоручујемо следеће кораке:
1. Избришите постојећу ВиФи везу у рерни кликом на:
- Подешавања (кораци подешавања могу се мало разликовати у зависности од корисничког интерфејса)
- Веза
- Заборавите мрежу
2. Поново укључите рерну (поново повежите рерну са апликацијом) и сачекајте најмање 48 сати
3. Ако то не успије, покушајте
- Поново инсталирајте апликацију на паметном телефону са најновијом доступном верзијом
- Поново повежите пећницу са апликацијом
4. Ако горњи кораци не функционишу, покушајте да:
- Искључите пећницу из напајања најмање 30 минута. Након тога поново повежите рерну са апликацијом
- Сачекајте најмање 48 сати
Обратите се овлашћеном сервисном центру.
Ако горњи предлози нису решили проблем, препоручујемо да затражите посету сервисера.
На страници Попис Елецтролуџ сервисних партнера можете пронаћи контакт информације свих наших овлашчених сервиса