Problem:
- Uređaj se ne može uključiti / ne radi
- Samo dvije zone za kuvanje rade
- Ekran postavki napajanja prikazuje kod greške E3 ili E311 ili E312 (u nekim se slučajevima pojavljuje i zvučni signal)
- Kod pogreške E8 ili E822 prikazan je na ekranu postavki napajanja
- Osigurač izduvan / izbačen na ploči
Odnosi se na:
- integridana indukcijska ploča
- samostojeći šporet s indukcijskim kuvalom
Rešenje:
U slučaju nove instalacije, gore navedeni problemi obično ukazuju na to da je uređaj pogrešno instaliran.
Napomena: Nova postavka uključuje jedno od sljedećeg:
- Potpuno novi uređaj uključen je prvi put.
- Uređaj je povezan u drugu utičnicu.
1. Proverite dolazi li struja iz utičnice
Proverite napajanje na utičnici tako što ćete priključiti drugi uređaj i proverite da radi ispravno.
Ako utičnica ne radi, za rešavanje problema obratite se kvalifikovanom električaru.
2. Proverite osigurač na oštećenja
Proverite da li je osigurač uzrok greške.
Ako se osigurač stalno pojavljuje, obratite se kvalifikovanom električaru.
3. Obratite se ovlaštenom električaru koji je instalirao uređaj.
4. Obratite se ovlašćenom servisnom centru
Ako gornji saveti ne reše problem, preporučujemo vam da zatražite posetu servisnog inženjera.
Upozorenje: Ne preporučujemo upotrebu proizvoda dok problem ne bude potpuno rešen. Isključite proizvod iz mreže i nemojte ga ponovo uključivati dok ne budete sigurni da je u redu.