ČESTA PITANJA

ČESTA PITANJA

FAQ

Ova stranica sa čestim pitanjima pruža odgovore na većinu često postavljanih pitanja o Electrolux uređajima. Koristite naš razrešavač problema ukoliko imate problema sa uređajem. Proširite mogućnosti uređaja istražujući asortiman dodatne opreme u veb-prodavnici.

Mašine za pranje veša

1. Mogu li da instaliram mašinu za pranje veša koristeći priključak za toplu vodu?
Ne preporučujemo instalaciju sa korišćenjem priključka za toplu vodu. Tehnički, ulazni ventili naših mašina mogu da rade sa vodom zagrejanom do temperature od 65°C, međutim programi pranja ne koriste stalno toplu vodu. Stalna topla voda može da dovede do lošijih rezultata pranja. Pored toga, mašine koje se pune vešom spreda i odozgo su specijalno dizajnirane da se koriste sa priključkom za hladnu vodu.

2. Zašto ne mogu da pronađem svoju mašinu za pranje veša na veb-sajtu?
Sajt prikazuje samo aktuelne modele. Ukoliko ne možete da pronađete svoj model, onda je on možda stariji ili poseban model. Kontaktirajte prodavca za dodatne informacije.

3. Pojavljuje se šifra greške na mašini za pranje veša. Šta to znači?
Šifre grešaka imaju različita značenja, u zavisnosti od problema sa kojim se suočavate. Koristite Razrešavač problema da biste pronašli određenu šifru greške i saznali kako možete da je otklonite.

4. Šta znače simboli na mašini za pranje veša?
Ukoliko niste sigurni šta znače simboli na mašini, uvek možete da pogledate uputstvo za upotrebu koje se isporučuje sa uređajem. Ukoliko nemate uputstvo, možete da preuzmete digitalnu verziju ovde.

5. Zašto se oseća neprijatan miris iz mašine?
Uzrok mogu da budu brojni problemi, na primer – da li je to samo neprijatan miris ili miris paljevine iz uređaja? Pročitajte više o mogućim uzrocima i kako možete da ublažite potencijalni problem u odeljku Razrešavač problema.

6. Mašina za pranje veša ne radi. Kome da se obratim u vezi sa popravkom mašine za pranje veša?
Ukoliko ne možete da rešite problem koristeći Razrešavač problema, mi ćemo poslati ovlašćenog tehničara. Ispunite obrazac da biste zakazali servis.

7. Gde mogu da pronađem uputstvo za svoju mašinu za pranje veša?
Ukoliko imate broj modela i proizvoda, možete lako da preuzmete novo uputstvo ovde.

Pročitaj više

Mašine za sušenje veša

1. Zašto ne mogu da pronađem svoju mašinu za sušenje veša na veb-sajtu?
Sajt prikazuje samo naše trenutne modele. Ukoliko ne možete da pronađete svoj model, onda je on možda stariji ili poseban model. Kontaktirajte prodavca za dodatne informacije.

2. Pojavljuje se šifra greške na mašini za sušenje veša. Šta to znači?
Šifre grešaka imaju različita značenja, u zavisnosti od problema sa kojim se suočavate. Koristite Razrešavač problema da biste pronašli određenu šifru greške i saznali kako možete da je otklonite.

3. Šta znače simboli na mašini za sušenje veša?
Ukoliko niste sigurni šta znače simboli na aparatu, uvek možete da pogledate uputstvo za upotrebu koje se isporučuje sa uređajem. Ukoliko nemate uputstvo, možete da preuzmete digitalnu verziju ovde.

4. Mašina za sušenje veša ne radi. Kome da se obratim u vezi sa popravkom mašine?
Ukoliko ne možete da rešite problem koristeći Razrešavač problema, mi ćemo poslati ovlašćenog tehničara. Ispunite obrazac da biste zakazali servis.

5. Gde mogu da pronađem uputstvo za mašinu za sušenje veša?
Ukoliko imate broj modela i proizvoda, možete lako da preuzmete novo uputstvo ovde.

Pročitaj više

Rerne

1. Kako da očistim rernu?
Aluminijum možete da očistite običnim sapunom rastvorenim u vodi. Nerđajući čelik možete da očistite našim specijalnim sredstvom za čišćenje koje je dostupno putem naše veb-prodavnice.

2. Zašto ne mogu da pronađem svoju rernu na veb-sajtu?
Sajt prikazuje samo naše trenutne modele. Ukoliko ne možete da pronađete svoj model, onda je on možda stariji ili poseban model. Kontaktirajte prodavca za dodatne informacije.

3. Pojavljuje se šifra greške na rerni. Šta to znači?
Šifre grešaka imaju različita značenja, u zavisnosti od problema sa kojim se suočavate. Koristite Razrešavač problema da biste pronašli određenu šifru greške i saznali kako možete da je otklonite.

4. Šta znače simboli na rerni?
Ukoliko niste sigurni šta znače simboli na aparatu, uvek možete da pogledate uputstvo za upotrebu koje se isporučuje sa uređajem. Ukoliko nemate uputstvo, možete da preuzmete digitalnu verziju ovde.

5. Rerna ne radi. Kome da se obratim u vezi sa popravkom rerne?
Ukoliko ne možete da rešite problem koristeći Razrešavač problema, mi ćemo poslati ovlašćenog tehničara. Ispunite obrazac da biste zakazali servis.

6. Gde mogu da pronađem uputstvo za rernu?
Ukoliko imate broj modela i proizvoda, možete lako da preuzmete novo uputstvo ovde.

Pročitaj više

Ploče za kuvanje

1. Kako da povežem električnu, keramičku ili indukcionu ploču na napajanje?
Povezivanje treba da izvrši kvalifikovani električar na dvofaznu utičnicu od 2 x 230 V.

2. Gde je priključak za crevo za gas na ploči?
Priključak za crevo za gas je na zadnjoj desnoj strani rerne.

3. Kako da očistim ploču?
Preporučujemo da koristite naše proizvode za čišćenje keramike koje možete da kupite putem naše veb-prodavnice. Najpre koristite strugač za ploču, a nakon njega sredstvo za čišćenje keramičke ploče.

4. Zašto ne mogu da pronađem svoju ploču na veb-sajtu?
Sajt prikazuje samo naše trenutne modele. Ukoliko ne možete da pronađete svoj model, onda je on možda stariji ili poseban model. Kontaktirajte prodavca za dodatne informacije.

5. Pojavljuje se šifra greške na ploči za kuvanje. Šta to znači?
Šifre grešaka imaju različita značenja, u zavisnosti od problema sa kojim se suočavate. Koristite Razrešavač problema da biste pronašli određenu šifru greške i saznali kako možete da je otklonite.

6. Šta znače simboli na ploči za kuvanje?
Ukoliko niste sigurni šta znače simboli na aparatu, uvek možete da pogledate uputstvo za upotrebu koje se isporučuje sa uređajem. Ukoliko nemate uputstvo, možete da preuzmete digitalnu verziju ovde.

7. Ploča za kuvanje ne radi. Kome da se obratim u vezi sa popravkom ploče za kuvanje?
Ukoliko ne možete da rešite problem koristeći Razrešavač problema, mi ćemo poslati ovlašćenog tehničara. Ispunite obrazac da biste zakazali servis.

8. Gde mogu da pronađem uputstvo za ploču za kuvanje?
Ukoliko imate broj modela i proizvoda, možete lako da preuzmete novo uputstvo ovde.

Pročitaj više

Frižideri i zamrzivači

1. Oseća se neprijatan miris iz frižidera/zamrzivača, kako da ga uklonim?
Electrolux ima u ponudi specijalne apsorbere mirisa dizajnirane za frižider/zamrzivač. Pogledajte na našoj veb-prodavnici i pronađite više informacija o ovim apsorberima mirisa. Možete da ih kupite i na mreži ovde.

2. Zašto ne mogu da pronađem svoj frižider/zamrzivač na veb-sajtu?
Sajt prikazuje samo aktuelne modele. Ukoliko ne možete da pronađete svoj model, onda je on možda stariji ili poseban model. Kontaktirajte prodavca za dodatne informacije.

3. Pojavljuje se šifra greške na frižideru/zamrzivaču. Šta to znači?
Šifre grešaka imaju različita značenja, u zavisnosti od problema sa kojim se suočavate. Koristite Razrešavač problema da biste pronašli određenu šifru greške i saznali kako možete da je otklonite.

4. Šta znače simboli na frižideru/zamrzivaču?
Ukoliko niste sigurni šta znače simboli na aparatu, uvek možete da pogledate uputstvo za upotrebu koje se isporučuje sa uređajem. Ukoliko nemate uputstvo, možete da preuzmete digitalnu verziju ovde.

5. Frižider/zamrzivač ne radi. Kome da se obratim u vezi sa popravkom frižidera/zamrzivača?
Ukoliko ne možete da rešite problem koristeći Razrešavač problema, mi ćemo poslati ovlašćenog tehničara. Ispunite obrazac da biste zakazali servis.

6. Gde mogu da pronađem uputstvo za frižider/zamrzivač?
Ukoliko imate broj modela i proizvoda, možete lako da preuzmete novo uputstvo ovde.

Pročitaj više

Aspiratori

1. Kako da očistim filtere aspiratora?
Filtere možete da očistite u mašini za pranje sudova ili ručno – dobro ih isperite i osušite pre nego što ih vratite u aspirator. Imajte na umu da filteri mogu da pobele ukoliko ih perete u mašini za pranje sudova.

2. Zašto ne mogu da pronađem svoj aspirator na veb-sajtu?
Sajt prikazuje samo aktuelne modele. Ukoliko ne možete da pronađete svoj model, onda je on možda stariji ili poseban model. Kontaktirajte prodavca za dodatne informacije.

3. Moj aspirator ne radi. Kome da se obratim za popravku aspiratora?
Rado ćemo vam poslati licenciranog tehničara. Ispunite obrazac da biste zakazali servis.

4. Gde mogu da pronađem uputstvo za aspirator?
Ukoliko imate broj modela i proizvoda, možete lako da preuzmete novo uputstvo ovde.

Pročitaj više

Usisivači

1. Zašto ne mogu da pronađem svoj usisivač na veb-sajtu?
Sajt prikazuje samo aktuelne modele. Ukoliko ne možete da pronađete svoj model, onda je on možda stariji ili poseban model. Kontaktirajte prodavca za dodatne informacije.

2. Moj usisivač ne radi. Kome da se obratim za popravku usisivača?
Rado ćemo vam poslati licenciranog tehničara. Ispunite obrazac da biste zakazali servis.

3. Gde mogu da pronađem uputstvo za usisivač?
Ukoliko imate broj modela i proizvoda, možete lako da preuzmete novo uputstvo ovde.